Outsourcing

AKME Property - Outsourcing

AKME Property Jacek Krawczykowski  powstała w 2011 roku i jest kontynuacją Akme S.C. Jarosław Kibiersza & Jacek Krawczykowski, która po 18 latach zakończyła swoją działalność.

Obecnie AKME Property, jako jedna z niewielu firm działających w branży obrotu nieruchomościami, oferuje kompleksową, specjalistyczną obsługę przedsięwzięć deweloperskich. Działamy według sprawdzonych rozwiązań i standardów - rozpoczynamy nasze działania od przygotowania Inwestycji, nastepnie realizujemy  kompleksowy proces sprzedaży, który kończymy z wydaniem ostatniego lokalu.

HISTORIA DZIAŁALNOŚCI OUTSOURCINGOWEJ

W roku 1999 AKME rozpoczęła działalność outsourcingową na terenie Trójmiasta od współpracy ze spółkami bankowymi należącymi do grupy PKO Bank Polski S.A. w zakresie sprzedaży nieruchomości na rynku pierwotnym.

W roku 2005 Spółka PKO Inwestycje ukończyła realizację projektu deweloperskiego „Trzy Gracje” zlokalizowanego w centrum Sopotu przy ulicy Bohaterów Monte Cassino. W imieniu inwestora prowadziliśmy sprzedaż 48 luksusowych apartamentów oraz 13 lokali użytkowych wchodzących w skład kompleksu.

Obsługiwaliśmy od 2005 roku do 2010 roku inwestycję realizowaną przez Spółkę „Pomeranka” powołaną przez PKO Inwestycje o nazwie „Neptun Park”. W ramach tego projektu na granicy Sopotu i Gdańska w pasie nadmorskim powstaje nowe, ekskluzywne osiedle, gdzie docelowo ma powstać ok. 600 lokali mieszkalnych o bardzo wysokim standardzie.

W latach od 2008 r. do 2011 r. pracowaliśmy na terenie Warszawy, pierwotnie dla Spółki „WILANÓW INVESTMENTS” realizującej w Wilanowie Osiedle „NOWY WILANÓW”.  Docelowo Spółka zamierza wybudować ok. dwa tysiące mieszkań oraz lokale użytkowe. Następnie obsługiwaliśmy w Warszawie Spółkę Polnord Wilanów I, która realizuje inwestycje „Kryształ Wilanowa” oraz „Dobry Dom” i zamierza docelowo wybudować projekt o nazwie Śródmieście Wilanów.

Od maja  2010  roku  zajmujemy się komercjalizacją nowego kompleksu mieszkaniowego SOPOCKA REZYDENCJA powstającego w Sopocie przy ul. Łokietka, realizowanego przez  Spółkę Polnord Sopot II Sp. z o.o., skkładającego się z 161 lokali mieszkalnych.

Równolegle prowadzimy sprzedaż mieszkań w kameralnym projekcie BURSZTYNOWA KAMIENICA w Sopocie przy ul. Łokietka 55F. Atrakcyjna lokalizacja oraz, jak na warunki sopockie, dogodne ceny, jest to inwestycja godna polecenia osobom szukającym ciekawego lokum blisko morza. Szczegóły na podstronie - OFERTY RYNKU PIERWOTNEGO.

Wśród spółek deweloperskich współpracujących na przestrzeni kilku ostatnich lat z naszą firmą są zarówno duże firmy realizujące inwestycje mieszkaniowe o szerokim zasięgu, jak i niewielkie przedsiębiorstwa, budujące kameralne budynki z mieszkaniami na sprzedaż.

Oprócz firm deweloperskich wymienionych powyżej z naszych usług korzystali między innymi: 

  • Inwestor prywatny – „Willa Morska” w Sopocie 
  • Inwestor prywatny – „Villa di Mare” w Gdyni
  • „Centrum Haffnera” Sp. z o.o. – „Kamienica Morska” w Sopocie
  • „Immo-Lux” Sp. z o.o. – „ Apartamenty 23 Marca” w Sopocie
  • „Rozewie Apartamenty” Sp. z o.o. – „Rezydencja Lisi Jar” w Jastrzębiej Górze
  • Secus Property S.A. – „ Bursztynowa Kamienica” w Sopocie

Wybrany przykładowy zakres świadczonych usług wykonywanych w ramach obsługi Biura Sprzedaży

  • przygotowywanie miesięcznych zestawień podpisanych umów
  • przygotowywanie raportów miesięcznych pracy biura sprzedaży (ilość klientów odwiedzających, ilość udzielonych informacji telefonicznie itp.)
  • przygotowywanie prognoz sprzedaży w oparciu o analizy rynku nieruchomości
  • prowadzenie bieżącej analizy rynku
  • nadzór nad dokumentacją dotyczącą inwestycji: księgi wieczyste, opinie bankowe, umowy cesji, wypisy i wyrysy, dokumentacja projektowa itp.
  • bieżąca aktualizacja dokumentów wymaganych do obsługi klienta np.: odpisy z ksiąg wieczystych
  • przygotowywanie procesu odbioru lokali w tym harmonogramu spotkań klientów z  przedstawicielami biura budowy
  • przygotowywanie harmonogramu spotkań klientów z notariuszem, nadzór i kontrola dokumentacji niezbędnej do podpisania aktów notarialnych
  • przygotowywanie korespondencji do klientów z informacjami o kosztach zmian aranżacyjnych, terminie odbiorów itp.
  • stałe konsultacje z działem marketingu działającym w imieniu inwestora w zakresie reklamy
  • konsultacje z działem prawnym w zakresie realizacji umów sprzedaży
  • konsultacje z działem księgowości w zakresie bieżącej obsługi finansowej realizowanych umów sprzedaży

Wybrane zagadnienia w zakresie obsługi klienta:

  • udzielanie informacji telefonicznych
  • spotkania, rozmowy i negocjacje z klientami w biurze sprzedaży
  • przekazywanie materiałów informacyjnych, takich jak: karty lokali, plan zagospodarowania osiedla, wycena mieszkań, przykładowy harmonogram spłat, projekt roboczy umowy przedwstępnej sprzedaży, ulotki, foldery reklamowe
  • przesyłanie ofert drogą elektroniczną, faksem bądź drogą pocztową
  •  przygotowywanie umów przedwstępnych sprzedaży
  • przygotowywanie umów przedwstępnych sprzedaży w formie aktu notarialnego
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do kredytów min. oświadczenia inwestora zastępczego.

Na życzenie Klienta oferujemy, we współpracy z profesjonalną agencją reklamowo-marketingową, pełną obsługę marketingową Inwestycji.

Nasz zespół tworzą wysokiej klasy pośrednicy specjalizujący się również w sprzedaży mieszkań na rynku pierwotnym. W indywidualny sposób traktujemy każdego Klienta. Wieloletnie doświadczenie pomaga nam w negocjowaniu optymalnych warunków umów.  Więcej informacji pod tel. 58-551 26 41.

 

Powiązane treści: